Nieuw voor evenementen of beurzen : de interactieve vloer
05-12-2007 - De Eyestep is hét nieuwe interactieve mediaconcept dat Tripitch Mediacreatives nog dit jaar introduceert. Eyestep maakt het mogelijk om persoonlijke beweging en interactieve software op een unieke manier te combineren.
Het systeem herkent beweging van mensen en reageert direct met een animatie. Niet alleen de ‘gebruiker’ wordt verrast, maar ook voorbijgangers staan vol bewondering naar de vloer te kijken. Ook de (winkel)vloer wordt nu interactief!
Consumenten kunnen op evenementen, beurzen of in de winkel kennis maken met de interactieve vloer. De EyeStep tovert iedere vloer om in een spannende, interactieve plaats vol actie en fun. Het unieke van dit concept is dat de consument zonder enige inspanning direct in contact komt met het belevingsmedium en het merk.
http://www.evenementnieuws.nl/nieuws/3806/Nieuw+voor+evenementen+of+beurzen+%3A+de+interactieve+vloer.html
Wednesday, December 5, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
VISION2WATCH is een interactief communicatiebureau Dat ontwerpt en ontwikkelt oplossingen om uw boodschap effectiever. Met innovatieve, creatieve en leuke producten. Onze oplossingen zijn niet alleen innovatief en creatief, maar vooral ook leuk!
Interactieve Vloer
Post a Comment